woensdag 8 februari 2012

Mijn handwerkgroepje...

Ik had vandaag mijn kinderclubje weer op bezoek. We hebben een sneeuwklokje gemaakt dat echt kan tingelen.


Ik heb het tafelspelletje "Het wordt lente" gespeeld uit het boekje "Nog een keer" van Hennie de Gans-Wiggermans. Wat dieren uit het bos voelen wat aan hun voetjes/buikjes kriebelen. Ze schrikken ervan en weten niet wat het is. Totdat het kaboutertje voorbij komt, die weet het wel: De lente komt eraan!


Ik heb voor het eerst mijn prachtige Bosrand van de Noest gebruikt. Toen ik hem neerzette vond ik het erg onrustig dat je er van alles doorheen/achter zag. Toen heb ik als een speer nog een achtergrond gesneden en geschilderd.


Het lieve kaboutertje heb ik anderhalf jaar geleden bij dit super leuke winkeltje Matruschka in Den Haag gekocht.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke creaties weer. Knap van de kinderen hoor zo'n resultaat. Daar word je toch vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Severine, wat is dit leuk zeg! Ik ben ook bezig met het opzetten van een huisatelier, ook om kinderen met verschillende technieken te laten kennismaken en ben zeker van plan om ook eens zo'n heerlijk naaikransje op te zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat superschattig zijn je sneeuwklokjes en wat knap dat de kinderen dit zo mooi hebben gemaakt! Je tafereeltje ziet er ook zo mooi uit! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!