zondag 24 juni 2012

Nog even geen Sint Jan, iets heeeel anders/ No St Johns celebration yet, something completely different

Wat een raar weer hebben we de laatste tijd. Ik ben nog helemaal niet in zomer/vakantiestemming. Daarom stellen we het vieren van Sint Jan nog even uit...

We've got strange wheather lately. I'm not in a summer or holiday mood at all. So we save the St Johns Celebration for later...

Ik ben bezig met een nieuw tafelspel. Het is bedoeld voor het eindfeest op school bij de kinderen. Het thema van het eindfeest is "Jungle". Ik ben nu een verhaal dat eigenlijk over de Savanne gaat, aan het bewerken tot een tafelspel. Hieronder staan de hoofdrolspelers: 
Samoya tussen de dieren van de jungle.

I'm working on a new tableplay. It is meant for "The End of the Year"party at the school of the children. Theme for the party is "Jungle". I'm transforming a story about the Savannah into a tableplay in the jungle. Underneath you see the main characters:
Samoya between the animals of the jungle.
 En Marieke met haar beer en de papegaai uit de jungle.
And Marieke with her bear and the parrot from the jungle.
De popjes zijn hetzelfde patroon als Kaatje Kastanje, maar dan weer een beetje anders. Het beertje heb ik genaaldvilt en die prachtige dieren heb ik besteld (rib uit mijn lijf of liever gezegd uit mijn poppenspaarpotje) bij De Toverboom.

The dolls are the same pattern as Kaatje Kastanje, but a little bit different. I needlefelted the little bear and those beautiful animals I ordered at De Toverboom. 

3 opmerkingen:

  1. So beautiful! Such lucky children!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk weer zeg. Ondanks een dat je nu een rib mist zijn de diertjes wel erg mooi ;-).

    Gr Nancy.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat mooi weer allemaal! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!