donderdag 10 januari 2013

Tandenfee/Toothfairy

Het eerste klusje na de vakantie was: een tandenfee voor een jongen. Ik moest even denken hoe anders het moest zijn voor een jongen...Ik heb er maar twee gemaakt, zodat de oma van de kleine man kon kiezen. Ze koos de lichtblauwe fee. De andere gaat nu mijn Etsywinkeltje in.

The first "job" after the holidays was: a toothfairy for a boy. I had to think a little how different a toothfairy should be for a boy...So I made two, so that the granny of the little boy could choose. She chose the lightblue fairy. The other one is going to my Etsyshop.


8 opmerkingen:

  1. Ze zijn echt allebei prachtig.
    Groet, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou niet kunnen kiezen, ze zijn allebei erg mooi geworden en die andere krijgt ook vast een goed tehuis.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze allebei echt superleuk! En wat een leuk cadeauidee! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatjes zijn het! Leuk idee van deze oma !
    groetjes ,Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve tandenfeeën heb je gemaakt.
    Dag, Ariane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze mooi geworden Severine!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!