vrijdag 31 januari 2014

Vilt experiment/ Felt experiment

Ik ben vandaag met Barbara aan het vilten geweest. Ik heb uitgeprobeerd hoe het gaat als je halverwege het viltproces een vorm uitknipt en die gedraaid weer terugplaatst en vervolgens verder vilt.
Today I've been felting with Barbara. I tried to cut out a shape during the felting proces and put it back the other way round. And then I went on felting.

Hier zie je het lapje aan beide kanten:
Here you see both sides:

Geinig toch?
Rather nice don't you think?

3 opmerkingen:

  1. Heel bijzonder en leuk , ga ik ook eens uitproberen.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er toch wel erg mooi uit, hoor! Het lijken wel twee eitjes! Hihi! Wat mij betreft al een kunstzinnig werkstuk! Liefs, Bar

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!