zondag 3 augustus 2014

Daar ben ik weer.../Here I am again...


Het was rustig hier, want ik was lekker op vakantie in de Cévennen, Frankrijk. Het was heerlijk!
In Uzes kwam ik in een winkeltje met bijzondere kleding. Ik herkende het, checkte mijn Pinterest en ontdekte dat ik wat kleding van dit merk had gepind. Geinig dat ik daar zomaar per ongeluk binnenkwam. Het was een superleuke winkel! Ik heb helaas niets gekocht...het was een tikkie duur.
It was quiet here, because I was on holiday in the Cévennes, France. It was very nice!
In Uzes I was in a shop with a special kind of clothes. I recognized it, I checked my Pinterest and I found out that I had pinned some clothes of this brand. Funny to find this shop by accident. It was a very nice shop. I didn't buy anything though...it was a bit expensive.


Ik trof in Uzes ook een geweldig handwerkwinkeltje, Vent du Sud! Een droom van een winkeltje......zo een wil ik wel....
In Uzes I also found this awesome craftsshop, Vent du sud! A dreamshop....I would like to have one like that......


2 opmerkingen:

  1. Hee Seef! Je bent er weer! Goed om te horen dat je het leuk hebt gehad! Wat een heerlijke winkeltjes heb je ontdekt. Heb je alweer zin om te beginnen met de cursus? Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig hè, op een of andere manier lijken handwerkwinkeltjes in het buitenland altijd veel leuker dan thuis, hihi.
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!