dinsdag 30 december 2014

Cadeau-idee voor Oud en Nieuw? Idea for a present for the New Year?

Onze kinderen hebben onder de kerstboom allebei een klein etuitje gekregen met daarin kaartjes. Op deze kaartjes staan dingen als: Niet opruimen/Patatjes eten/Lekker zwemmen/Laat opblijven enz. De kinderen kunnen deze kaartjes bij ons inleveren en dan zijn ze ons de baas.
Ik ben zelf bijvoorbeeld niet zo'n fan van zwemmen en heb dus gauw de neiging smoesjes te verzinnen om niet te gaan zwemmen. Nu kunnen de kinderen mij toch een soort van dwingen om samen te gaan zwemmen....
Er zitten ongeveer 20 kaartjes in en ze zijn geldig in het nieuwe jaar. Ik ben benieuwd of ze eind januari al zijn ingeleverd....?

The children got a tiny bag with cards under the Christmas tree. On the cards there are things like: Not cleaning up/Eating French fries/Going for a swim/Stay up late etc. The children can give us a card and if they do, they are in charge.
For example: I'm not so fond of swimming and I tend to make up stories why we really should not go swimming. Now the children can overrule me to go for a swim...
There are about 20 cards and they can be used in the new year. I'm curious whether all the cards will be used by the end of January....?



4 opmerkingen:

Ik vind het leuk als je hier reageert!