vrijdag 10 april 2015

Einde Gouda/The end of Gouda

Morgen is de laatste lesdag van de cursus in Gouda. Daarna is er alleen nog de tentoonstelling op 25 april.
Ik was een tijd geleden in een les begonnen aan een wolkrans, die heb nog gauw afgemaakt voor de tentoonstelling:

Tomorrow is the last day of the course in Gouda. After that, there is only the exhibition at the 25th of April. Earlier I started a woolen wreath, I finished it yesterday for the exhibition:


Als je het leuk vind om te zien wat mijn medecursisten en ik bij elkaar gehandwerkt hebben in twee jaar of als je zelf interesse hebt om de cursus te gaan doen kom dan gerust langs op de tentoonstelling:

If you are interested to see what my fellow students and I made in two years or if you are interested in starting the course, come and see the exhibition:


3 opmerkingen:

  1. Mooie krans, veel plezier morgen. Het is voor mij te ver maar anders was ik zeker komen kijken.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer dat ik niet meer om de hoek woon, anders was ik zeker komen kijken. Zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Snif, het is echt bijna afgelopen! Ik ga het erg missen, die handwerkzaterdagen! Maar eerst de tentoonstelling! Je krans is prachtig geworden, hoor! Liefs, Bar

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!