dinsdag 9 februari 2016

Hey, hey, daar ben ik weer.../Hey, hey, here I am again...

Onbewust heb ik een computerbreak ingelast...niet om het een of ander...ik was gewoon bezig met andere dingen, thuisdingen, leuke dingen, verjaardagen, feestjes, gekkigheid bedenken. 
En dan zou je misschien denken dat ik dan toch op zijn minst een heleboel bij elkaar gehandwerkt heb...nee ook niet. 
Maar inmiddels ben ik weer aan de slag en dit zijn mijn eerste maaksels van 2016: Twee Vrouwtjes Dooi en twee Koningen Winter.
Helaas is er geen winter te bekennen ha, ha...

Without knowing I had a computerbreak...not for a reason...I was just busy doing other things, homethings, nice things, birthdays, parties, thinking of fun things. 
And then you could think that I made lots of things in the meantime...nope. 
But I just started again and these are the first things I made in 2016: Two Miss Melty's, and two Kings of Winter.
Unfortunately there no winter at all ha, ha...


4 opmerkingen:

  1. Ja, die vrouwtjes Dooi hebben het rustig dit jaar! Ze zijn wel erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief! En herkenbaar, gewoon geen tijd om te bloggen. Even pas op de plaats en bezig met andere dingen. Ach, het is zoals het is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn prachtig! Voor mij mag de winter nog wel even komen, maar ik ben bang dat we straks gewoon het voorjaar insukkelen. En inderdaad, herkenbaar dat je even niet op je blog bent. Even druk met andere dingen ... Liefs, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!