maandag 9 mei 2016

Bloemetje haken/Crocheting a flower

Ik ben helaas niet naar het eerste Waldorf poppen seminar in Elspeet geweest. Het viel middenin de meivakantie. Maar wat heb ik twee fijne weken vakantie gehad. We zijn eerst een week bij mijn broer in Spanje geweest en daarna een week in een huisje in Frankrijk. Heerlijk!! En ik heb lekker gehandwerkt zo af en toe. Ik heb zelfs ontdekt dat je prima kunt haken in de auto (moet je niet achter het stuur zitten natuurlijk). Ik heb een You tube filmpje gevonden (toen ik mijn telefoonhoesje haakte) met een tutorial om een supersimpel bloemetje te haken. Zo makkelijk dat ik er een heleboel heb gemaakt in de auto. Nu nog even bedenken wat ik ervan ga maken.... 

I have not been at the first Waldorf doll seminar in Elspeet. It was in the middle of our holidays. But I had two very nice weeks. First we've stayed a week with my brother in Spain and then we had another week in France. Very nice!! And I've been doing some crafting every now and then. I even found out that you can crochet in the car very easily (not if you're driving off course). I found a You tube tutorial (when I made my phone cover) about crocheting a very easy flower. It was so easy that I made a lot in the car. Now I only have to think of what to make with them....


2 opmerkingen:

  1. Ja dat werkt prima haken in de auto. Ik vind het best wel productie uurtjes. Lief bloemetje dat verdient een lief projectje. Succes. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige bloemetjes! Heerlijk dat haken, he? Ik ben nu op zoek naar een mooi haakpatroon voor een wit sprei voor op mijn nieuwe bed ... Liefs, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!