donderdag 27 oktober 2016

Vest /Cardigan



Na alleen maar omslag doeken haken en breien waag ik me nu eindelijk eens aan een echt "kledingstuk", een vest! Inmiddels heb ik het achterpand af en het rechtervoorpand. Dit moet echt mijn lievelingsvest worden, ik zit maar te aaien over die prachtige zandsteek. Wat waardeer je een kledingstuk als je er zoveel tijd in steekt!! Wat triest is dat toch voor de mensen die kleding maken voor grote winkelketens....

After knitting and crocheting only shawls, I now dared to start a real "garment", a cardigan! I finished  the back and the right front peace. I'm sure it is going to be my favorite cardigan already. I'm all the time touching this knitted cloth. You really appreciate a peace of clothing when you put so much effort in it!! How sad for all those people who sew, knit for big clothing company's...

2 opmerkingen:

  1. Het lijkt mij ook wel weer leuk om blij te zijn met een zelfgemaakt vest maar ik durf het voorlopig niet aan. Het zou nooit af komen :). Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi project! Ik vind het boek ook erg goed, staan leuke ideeën in! Succes met de rest, best veel werk! Liefs, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!