woensdag 11 oktober 2017

Koning Winter blijft populair!/King Winter stays popular!

 Ik wordt regelmatig gevraagd om een Koning Winter te maken. In de zomer, de lente, de herfst maakt niet uit! 
Terwijl ik voor onze eigen jaartafel nog steeds een gekregen Koning Winter (een schatje overigens)gebruik, heb ik er al heel wat voor anderen gemaakt.
 
I quite often get the question to make a King Winter. In Summer, in Spring, in Autumn, it does'n't matter! While I still use a given one (a very cute one, I must say) for our own seasonals table, I already made quite a few for other people.


4 opmerkingen:

  1. Hij spreekt dan ook erg tot de verbeelding. Hier een in combinatie met Olle, walrussen en een ijsbeer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze versie een hele mooi koning winter. groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Heb je deze ooit gekregen? Wil deze ook zo graag maken..

      Verwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!